Doručení do lékárny zdarma při objednávce nad 299Kč. Více informací
Doručení do lékárny zdarma při objednávce nad 299Kč. Více informací
Kategorie
    Značky
      Produkty
        Blog
          Nenalezeny žádné produkty.

          Rezervační podmínky - Alphega lékárna

          Základní informace:

          Tyto rezervační podmínky vydala společnost Alliance Healthcare s.r.o., Podle Trati č.p. 624/7, 108 00 Praha 10 – Malešice, IČ:14707420, DIČ: CZ14707420, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 87837 (dále jen „Provozovatel“), která je Provozovatelem webové stránky

          www.alphega.cz , kde je umístěn rezervační systém, který umožňuje rezervaci Zboží a jeho následný osobní odběr Zákazníkem ve vybrané lékárně Alphega (dále jen „lékárna Alphega“).

          Definice vybraných pojmů:

          Zákazník - fyzická osoba nebo právnická osoba, která si rezervuje Zboží u Provozovatele a nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání. Další prodej Léčiv je zakázán.

          Léčiva - Léčivé přípravky registrované v souladu a za podmínek dle platných právních předpisů.

          Zboží

          - zboží určené k prodeji prostřednictvím Internetového obchodu, jedná se například o i) Léčiva, jejichž výdej podle rozhodnutí o registraci dle platných právních předpisů není vázán na lékařský předpis, ii) zdravotnické prostředky nevázané na poukaz, iii) potravinové doplňky a iv) kosmetiku a v) a další sortiment.

          Alphega lékárny

          – nezávislé lékárny využívající ochrannou známku Alphega, jejichž seznam je dostupný na stránkách www.alphega.cz

          Rezervační podmínky – tyto rezervační podmínky upravující práva a povinnosti Zákazníka a Provozovatele při rezervaci Zboží na webové stránce

          www.alphega.cz a jsou na této stránce dostupné.

          Webové stránky Alphega – webové stránky Provozovatele na adrese www.alphega.cz

          Občanský zákoník - zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění

          GDPR - Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů

          I. Úvodní ustanovení

          1. Provozovatel vydává Rezervační podmínky v souladu s Občanským zákoníkem. Dokončením rezervace Zboží na Webových stránkách Alphega a zakliknutím příslušného pole v rezervačním formuláři Zákazník v plném rozsahu souhlasí s Rezervačními podmínkami.

          2. Pokud Zákazník provede rezervaci Zboží dle Rezervačních podmínek, nedochází k uzavření jakékoliv kupní smlouvy distančním či jiným způsobem dle platných právních předpisů. Kupní smlouva je uzavřena mezi Zákazníkem a Alphega lékárnou okamžikem, kdy Zákazník rezervované Zboží uhradí a převezme v Alphega lékárně, kterou si v rámci rezervačního formuláře zvolil.

          3. Provozovatel je oprávněn k prodeji Léčiv (včetně jeho rezervace) dle platných právních předpisů.

          4. Pro účely rezervace a jejího dokončení zpracovává Provozovatel osobní údaje Zákazníka, a to v nezbytně nutném rozsahu. Těmito osobními údaji jsou – jméno, příjmení, e-mailová adresa, a telefon. Provozovatel dále eviduje údaje specifikující rezervované Zboží. Zákazník uvedené osobní údaje poskytuje v průběhu rezervace Zboží nebo jsou získány ze založeného zákaznického účtu (registrace Zákazníka) na Webových stránkách Alphega, pokud Zákazník při rezervaci svůj zákaznický účet využije. Detailní informace o zpracování osobních údajů naleznete na tomto odkazu.

          II. Předmět rezervace

          1. Rezervovat lze pouze Zboží, které je označeno „K rezervaci“. Rezervovat nelze léčivé přípravky, jejichž výdej je vázán na lékařský předpis, léčivé přípravky obsahující návykové látky, léčivé přípravky, které mohou být vydávány bez lékařského předpisu s omezením ani individuálně připravované léčivé přípravky.

          2. Fotografie Zboží včetně textu u něj uvedeného mají pouze ilustrační povahu a nemusí zcela odpovídat skutečnosti. Rozhodující u Léčiv je text uvedený v příslušném příbalovém letáku.

          3. U Zboží určeného k rezervaci jsou vždy uvedeny název, kupní cena v Kč včetně daně z přidané hodnoty, za kterou Zákazník při vyzvednutí v lékárně rezervované Zboží zakoupí. Dále jsou u jednotlivého Zboží uvedeny zejména, nikoliv však výlučně, následující údaje: parametry Zboží a vyobrazení Zboží, povinné informace dle platných právních předpisů.

          4. Kupní cena Zboží rezervovaného dle Rezervačních podmínek a uvedená na Webové stránce Alphega je jeho maximální kupní cenou a může být při jeho nákupu v Alphega lékárně nižší. Pro vyloučení všech pochybností se toto ustanovení o ceně nevztahuje na nákup Zboží v Alphega lékárně, které nebylo Zákazníkem realizováno prostřednictvím rezervace dle Rezervačních podmínek.

          5. Veškeré změny Zboží, které je možno rezervovat, a změny jeho cen jsou vyhrazeny. Nabídka Zboží na Webových stránkách Alphega (včetně akčního Zboží a letákových akcí), které je možno rezervovat, platí do vyprodání zásob či ztráty schopnosti Provozovatele plnit, přičemž doba platnosti dané akce je vždy u příslušné akce uvedena.

          III. Rezervace

          1. Po vybrání Zboží, které si Zákazník rezervuje, je oprávněn si vybrat příslušnou Alphega lékárnu a dále vyplní veškeré nezbytně nutné údaje do rezervačního formuláře. Zákazník projevuje souhlas s Rezervačními podmínkami aktivním zakliknutím příslušného pole v rezervačním formuláři. Provozovatel poté zašle Zákazníkovi potvrzení o přijetí rezervace na emailovou adresu uvedenou Zákazníkem v registračním formuláři.

          2. Vybraná Alphega lékárna po přijetí rezervace prověří dostupnost veškerého Zboží a připraví rezervované Zboží pro Zákazníka k vyzvednutí. Alphega lékárna následně zašle prostřednictvím notifikačního systému zřízeném Provozovatelem Zákazníkovi SMS a/nebo email potvrzení o tom, že je rezervované Zboží na Alphega lékárně připraveno k vyzvednutí. Dostupnost rezervovaného Zboží ve vybrané Alphega lékárně je zaručena až od okamžiku, kdy je Zákazníkovi doručeno potvrzení o tom, že je rezervované Zboží připraveno k vyzvednutí. V případě, že nejsou podmínky uvedené v tomto ustanovení naplněny, není vybraná Alphega lékárna povinna se Zákazníkem uzavřít příslušnou kupní smlouvu.

          3. Rezervace Zboží negarantuje jeho výdej v případě, že daný přípravek je v daný moment nedostupný v ČR.

          4. Provozovatelem ani vybranou Alphega lékárnou nebude Zákazníkovi za rezervaci Zboží dle Rezervačních podmínek účtován jakýkoliv poplatek. Pro vyloučení jakýchkoliv pochybností tím není dotčena povinnost Zákazníka uhradit ve vybrané Alphega lékárně kupní cenu Zboží, pokud bude Zboží Zákazníkem vyzvednuto.

          5. Alphega lékárny zpracovávají a vyřizují rezervace v průběhu své otevírací doby (aktuální otevírací dobu jednotlivých Alphega lékáren lze ověřit na www.alphega.cz).

          6. Zboží bude na Zákazníkem vybrané Alphega lékárně rezervované nejvýše po dobu 8 pracovních dní (dále jen „Rezervační lhůta“)

          7. Před zakoupením rezervovaného Zboží Zákazníkem Alphega lékárna provede ověření buď čísla rezervace nebo jména a příjemní Zákazníka, který rezervaci provedl. Teprve na základě tohoto ověření je možné uzavřít kupní smlouvu na rezervované Zboží a Zboží Zákazníkovi proti zaplacení kupní ceny vydat.

          8. Při splnění všech výše uvedených podmínek bude mezi vybranou Alphega lékárnou a Zákazníkem, či se Zákazníkem pověřenou osobou uzavřena kupní smlouva na rezervované Zboží, které je v daném momentě na lékárně k dispozici. Kupní cenu rezervovaného Zboží na lékárně Alphega lze uhradit pouze způsoby, které vybraná Alphega lékárna umožňuje.

          9. Koupě rezervovaného Zboží ve vybrané Alphega lékárně je uskutečněna za maximální cenu uvedenou u daného Zboží v okamžiku rezervace, pokud jsou splněny všechny podmínky pro řádnou rezervaci dle těchto Rezervačních podmínek, včetně ustanovení čl. II. bod 4.

          10. Alphega lékárna je oprávněna dle svého uvážení ověřit rezervaci u Zákazníka, a to na základě Zákazníkem poskytnutých kontaktních údajích uvedených v rezervačním formuláři a Zákazník je povinen rezervaci autorizovat. Pokud Zákazník rezervaci neautorizuje, bude rezervace zrušena a nepřihlíží se k ní.

          11. Alphega lékárna v souladu příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku vylučuje přijetí návrhu na rezervaci s následným dodatkem nebo odchylkou provedenou ze strany Zákazníka. Navržení změn, dodatků či odchylek Zákazníkem po provedení rezervace považuje Alphega lékárna za podnět k dalšímu jednání o rezervaci. Alphega lékárna nenese žádnou odpovědnost za případné neprovedení rezervace ve smyslu změn Zákazníka.

          12. Alphega lékárna a Provozovatel si vyhrazuje právo nepotvrdit rezervaci Zákazníka, rezervaci zrušit, či Zboží Zákazníkovi neprodat v případě zjevné chyby týkající se ceny, popisu anebo obrázku výrobku uvedeném na www.alphega.cz anebo v případě zjevně mylné informace nebo technické chyby, a to v jakékoliv fázi vyřízení rezervace. Alphega lékárna je v souladu s platnými právními předpisy oprávněna odmítnout rezervaci, rezervaci zrušit, nebo Zboží Zákazníkovi neprodat rovněž v případě podezření ze zneužití dodávaného Zboží.


          IV. Zrušení či změna rezervace

          1. Provedení rezervace je pro Zákazníka nezávazné. Zákazník může rezervaci kdykoliv zrušit, a to osobně či telefonicky na Alphega lékárně, kterou Zákazník si vybral při rezervaci Zboží, avšak pouze z telefonu, či emailové adresy uvedené v registračním formuláři při registraci Zboží, pokud nebude autenticita Zákazníka prokázána jinak. Za zrušení rezervace není Zákazníkovi účtován žádný poplatek.

          2. Zboží, které je předmětem rezervace není možné od okamžiku odeslání rezervace Zákazníkem do okamžiku prodeje Zboží ve vybrané Alphega lékárně Zákazníkovi měnit. Příslušná Alphega lékárna, kterou si Zákazník vybral při rezervaci Zboží, si však vyhrazuje právo po předchozí telefonické, emailové, či osobní dohodě se Zákazníkem vydat pouze část rezervovaného Zboží (například některá z položek není na příslušné Alphega lékárně v okamžik vyzvednutí rezervace fyzicky k dispozici).

          3. Změna rezervovaného Zboží není možná. V případě, že zákazník požaduje provedení jakýchkoliv změn, je potřeba založit na Webových stránkách Alphega novou rezervaci na příslušnou Alphega lékárnu.

          4. Pokud se Zákazník v Rezervační lhůtě do vybrané lékárny Alphega nedostaví a Zboží nezakoupí, bude rezervace automaticky zrušena. O zrušení rezervace bude Zákazník informován na Zákazníkem v registračním formuláři uvedenou emailovou adresu.

          5. Provozovatel či Alphega lékárna je dále oprávněna zrušit rezervaci v těchto případech:

          a) v případech uvedených v článku III. odst. 12 těchto Rezervačních podmínek nebo

          b) v případě porušení těchto Rezervačních podmínek Zákazníkem.

          V. Reklamace Zboží

          Reklamace Zboží, které bylo na základě rezervace zakoupeno v příslušné Alphega lékárně, se řídí podmínkami reklamace příslušné Alphega lékárny, kde bylo rezervované Zboží zakoupeno, a platnými právními předpisy zejména Občanským zákoníkem.

          VI. Závěrečná ustanovení

          1. V zájmu zlepšení kvality služeb poskytovaných Provozovatelem je Provozovatel oprávněn provést jednostranné změny nebo úpravy těchto Rezervačních podmínek. Nové Rezervační podmínky jsou účinné dnem jejich uveřejnění na Webové stránce Alphega.

          2. Kontrolními orgány jsou zejména:

          a) Státní ústav pro kontrolu léčiv

          b) příslušný živnostenský úřad pro účely souladu podnikání s vydaným živnostenským oprávněním,
          c) Úřad pro ochranu osobních údajů pro účely zpracování osobních údajů v souladu s platnými právními předpisy

          3. Provozovatel tímto sděluje, že ve smyslu příslušných ustanovení Občanského zákoníku je k mimosoudní stížností ohledně prodeje Léčiv v lékárnách je příslušným kontrolním orgánem, na který se může Zákazník obrátit, Státní ústav pro kontrolu léčiv, adresa: Šrobárova 48, 100 41 Praha 10, tel: +420 272 185 111, e-mail: posta@sukl.cz, www: http://www.sukl.cz.

          4. Zákazník souhlasí s tím, že je rezervace učiněna komunikačními prostředky na dálku. Za případné chyby při přenosu dat tak jako za funkčnost spojení nenese Provozovatel žádnou odpovědnost, stejně tak ani za jakékoliv náklady Zákazníka související s využitím komunikačních prostředků na dálku. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atd.) pro uskutečnění rezervace jsou v běžné výši, závislé na tarifu telekomunikačních služeb, které Zákazník používá.

          5. Provozovatel je osobou odpovědnou za plnění všech povinností spojených s provozováním internetového obchodu dle platných právních předpisů.

          6. Právní vztahy a případné spory vznikající při rezervaci se řídí českým právem. Právní vztahy mezi Provozovatelem a Zákazníkem či mezi Alphega lékárnou a Zákazníkem, které nejsou výslovně upraveny v těchto Rezervačních podmínkách, se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku a dalšími právními předpisy.

          Rezervační podmínky nabývají účinnosti ode dne 1. 4. 2022.

          Košík obsahuje nepovolené položky

          Zobrazit košík
          Zobrazit košík

          Zboží bylo přidáno do porovnání

          Prosím čekejte...
          Objednávku nelze dokončit, zkuste to prosím později